Thursday 5 January 2012

.:: Makanan Ke-GEMUK-kan ::.

Did i spell correctly? 

Btw, 
back to main topic..

Yaw!

I am back from holiday at my hometown kan..
woohoo! 
i gained weight okay! '0'
banyak!
my jeans da tighten!
sheesh!

aha!
nak tau what did i ate?
saya makan masakan ibu (dengan banyak ye!)
saya makan lamb chop
saya makan lasagna
saya makan ayam sambal
saya makan ayam ungkep
saya makan nasi (of course!)
saya makan salad
saya makan sushi
saya makan kambing
saya makan roti canai
saya makan sotong
saya makan coklat
saya makan ice-cream
saya makan fruits
saya makan sup tulang
saya makan coconut shake alai (makan ke?)
saya makan banyak!

hee..
see, told ya!
i eat a lot!

hoho..
these are several foods yang 
menjadi punca 
jeans saya fit..

- kuih karas - 

- homemade lasagna - 

- laksa utara -

- roti canai -

- rojak-

- Nyummy -
- budak girang - 


ehehe..
all are nyummy n super delicious!
hehe..

awak,
i am FAT!

haiyo!

blissed~~ hee..



No comments:

Post a Comment

How i miss blogging  Dah lama tak update blog. Bila baca post lama, baru sedar, betapa syok dan gigih nye diri menulis setiap detail event...