Wednesday 4 July 2012

..:: kenduri kawen ::..

wahhh
sangat sangat terasa diri ku sudah tua!
gosh! 
i'm already 24 pon !
ngeee!


ramai nya 
kawan-kawan 
yang da merisik dan di risik
yang da bertunang
yang da selamat nikah dan sanding
yang da pregnant
yang da selamat melahirkan!


CONGRATS all!
i am truly happy for you!
^__________^


heee
saya bila lagi?
hik hik
(gaya gedik)


tunggu pinangan orang la
malu la kalu saya pula yang nak 
p umah beliau masuk minang
hehe




- fahros & anida-

- rauf cekgu & isteri - 

- ha & isteri -

-nadio & ikhsan-


macam ade yang tak cukup lagi je?


kenduri angah - tak dak gambo plak
kenduri kak ijan - saya tak p
kenduri adam - saya tak p
kenduri nuar - saya tak p

maaf ye kawan-kawan


pasni
ade lagi kenduri
tapi lepas raya la
hee


bila giliran saya pula ye?
hik hik


No comments:

Post a Comment

How i miss blogging  Dah lama tak update blog. Bila baca post lama, baru sedar, betapa syok dan gigih nye diri menulis setiap detail event...