Wednesday 28 December 2011

.:: JPO Vs Stock-take at Kluang ::.

Minggu lepas, 
xtvt penuh, macam biasa..
tapi,
Sangat seronok tau!

Selasa  - Khamis, ke Kluang untuk stock take..
On Tuesday tu, 
kami bertolak ke sana, dalam pkl 12..
petang tu, sampai je, check in hotel, 
mandi, solat jap n terus keluar balik..
aha!
keluar g mana?

Johor Premium Outlet!
JPO gather banyak branded stuffs yang di jual at cheaper price..
but, tengok gaya macam old stocks la... kuciwa saya~~
maybe sbb baru bukak kot... (ayat nak sedapkan ati.. hee)

Tapi kan, 
kat sana sangat cantik tau..
tempat parking sangat besar dan sangat penuh juga..
yang macam seronok kat sana adalah semua kedai ada sale..
hee..

kat sana sports brand adalah sangat murah..
A pair of shoes yang normal price nye adalah rm300++ leh dapat rm80 kat sana..
kawan saya borong sampai 3 pairs.. hehehe...
Bos saya pon shopping sakan juga..
maklum la, keje kuat, shopping kuat juga..
hehe..

Awak nak tau tak,
Konon je saya ni complaint old-stock tapi sempat gak saya beli cardigan biru selai.. kekeke..
murah tau awak! 
dr RM200 dapat rm40..
rugi la tak beli kan..
ianya adalah warna biru!
hehehe..

kat sana, kami makan kat one japanese restaurant ni tau..
saya makan tempura udon..
oh!
rasa die sangat sedap... 
macam yang saya makan kat Korea tu...
yang tambah lg sedap adalah sebab bos belanja!
hehehe..
thanksie bos!
bez nye~~
Kampachi - Tempura Udon

oh!
sila google www.premiumoutlets.com.my utk tgk page JPO..
dan ini pula adalah peta ke JPO..
jangan risau, otw p sana, ade byk signboard..
tak sempat nak sesat, da sampai.. ^_^


Shopping~~


hehe..
senang je kan nak p sana?
Stock take on Weds adalah seronok..
saya memang suka stock-take..
sebab dapat jalan-jalan..
warehouse die memang 'classic' gle..
hehehe..
kitorg p kira tiles..
bosan la sebab dok pusing benda sama..
untuk ilang kan bosan, saya dok main panjat-panjat kat warehouse..
hehehe..
maklumla la, stock tinggi gunung..
dari bawah, mana nampak label kat kotak..
nak mudah n cepat, panjat je la kan.. hehehe...

malam nye,
p jalan-jalang kat Kluang parade..
menarik!
sebab kedai-kedai nye lain dari mcm kat KL nih..
die nye pasaraya pon Pacific...
Mane la nk jumpe Pacific kat KL.. 
Cold-storage ade la kan..
hehehe.. or kalu saya je la yang tatau ade Pacific kat KL..

Lupe plak,
kami stay kat Kluang Rail Hotel..
cantek n comfy!
harga stay per nite tatau la plak sbb client yg bayar..ehehe..

seronok nye hotel ni,
slaen cantek, ade wifi, luas, barang-barang nye baru..
pastu, dapat free breakfast kat kedai bawah hotel ni..
Food die, sedap tak hengat!
hehe... n sangat banyak juga..
3 ari di Kluang, mampu menggemukkan saya.. 
Oh tidak!

Kluang Rail Hotel - Lobby

Khamis tu,
Balik la... 
Bye-bye Kluang..

but, wait,
Hello Gunung Ledang! ^_^
Jumpa kat sana ye awak!



No comments:

Post a Comment

How i miss blogging  Dah lama tak update blog. Bila baca post lama, baru sedar, betapa syok dan gigih nye diri menulis setiap detail event...