Thursday 8 December 2011

.:: wow wee ::.

FT! 
ahaks!
Saya adalah peminat Faizal Tahir! 

Ok.. Let's do a bit of write up about him.. 
Si kacak ni juga adalah October babies! yeah! same la kita! 
But, he is 10 years older la.. sigh! but, no worries.. anda tetap kacak! 
He is an alumni of UiTM.. Same again!
Sudah berkahwin ye.. Anak nya 4 orang pula tu... wah wah wah..
 A liverpool fan.. award winning artist.. etc.. etc.. 

ok..
tabley over sangat pasal artis.. 
mak kata tak masuk exam pon! hehe..

Antara sebab saya suka FT adalah kerana..... 
macam-macam sebab lah..

Kenapa? Sebab dia kacak! 

oh dat killer grin~

 Kenapa? Sebab dia sangat chumey~~



Selain itu, dia nye suara teramatlah power!!! dan dia pandai maen guitar, ok!
saya suka orang pandai maen guitar... hehehe



dan, yang paling bez, adalah sebab dia nyanyi lagu kesukaan saya... 
bila terdengar pasti terkedu.. 
bila nyanyi confirm feeling abes..

mari HANYUT bersama;

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

 
..Ye.. 
..saya ada kamu saja..
..hanya kamu..
..kamu..

No comments:

Post a Comment

How i miss blogging  Dah lama tak update blog. Bila baca post lama, baru sedar, betapa syok dan gigih nye diri menulis setiap detail event...