Monday 19 December 2011

.:: Kerja Kuat - Kuat Kerja ::.

oh!
is nearly year end now..

great!
selamat tinggal main-main..
now da kena masuk gear 3 terus, tak leh start from gear 1..

sebab..
sok, kena out-station di Johor, 3 days..
weekend ni, camping di gunung ledang bersama adik-adik yayasan al-ijabah..
slasa depan, meeting..
kerja, menggunung di opis..
weekend depan, nak bawak adik beli barang masuk hostel, al-maklum, sem baru..
new year, stock take pula..
then, start untuk final audit..
pastu, stat ACCA clas pula..
kawan-kawan ramai kawin lagi..
dan macam-macam lagi..
tak muat dah planner saya tu tau..

oh!
Alhamdulillah..
ke-busy-an mengajar saya untuk lebih pandai manage time..
juga lebih multi-tasking..
juga mengajar untuk berfikir lebih pantas..
juga lebih penyabar..
juga lebih bijak, kot..
juga lebih banyak berkorban..
juga lebih banyak berfikir..
juga lebih matang? errr... cuba lagi..


Awak,
bersyukur lah bila kita sangat busy..
sebab bila kita sangat busy, 
means kita berjaya fully utilized semua masa yang dah Dia kurniakan pada kita..
cuma,
make sure masa tu di gunakan ke jalan yang betul la kan.. hehehe

Awak, 
saya rindu rumah,
saya rindu mak,
saya rindu ayah,
saya rindu adik-adik saya, bilah & syuk,
saya rindu kakak-kakak saya, kaklong & acik,
saya rindu abang-abang saya, abangah, abateh, abg sidek,
saya rindu kakak - kakak ipar saya, kakngah & kakteh
saya rindu anak-anak buah saya, izz, aish, kyra, malliq, pija, hana..

Awak,
saya rindu nak baca novel before tidur
saya rindu nak golek lama-lama atas tilam
saya rindu nak buang masa..haha

tapi kan awak,
Alhamdulillah..
if to improve for betterment, why not kan awak?
berkorban sikit je pun..

mak, ayah, 
tunggu saya balik minggu depan tau?
bilah & syuk,
jangan nakal-nakal okay!

yang lain,
saya makin busy, maaf..
tapi, saya sangat rindu awak semua...

awak,
saya rindu awak juga..


No comments:

Post a Comment

How i miss blogging  Dah lama tak update blog. Bila baca post lama, baru sedar, betapa syok dan gigih nye diri menulis setiap detail event...