Wednesday 24 July 2013

..:: my point of view ::..

Alhamdulillah.. today is the 15th day of Ramadhan.. :) 

Genap 24 days menjadi isteri kepada Mohamad Alif Mu'adz.. :) 

Rasanya, setelah menjadi pengantin, baru lah sesuai kalu nak share tips and review of preparation untuk our wedding.. sebenarnye, saya takut nak share my wedding preparation semasa sedang berlaku.. kenapa? 

sebab nya : 

1. Penah baca blog orang, (yang gaya gaya bride-to-be tu) syok citer pasal persiapan perkahwinan, saya lajak kan pembacaan, tup tup! empunya blog tu putus tunang angkara orang ketiga.. isk isk isk.. kesian..
2. nanti da tak suprise la sebab korang sume da tau apa yang bakal terjadi and bakal ada kat my wedding... that is sooooo not cool ! :)
3. nak merasai dulu baru blh bagi review.. apa orang kata, citer dari pengalaman.. hehehe... baru la leh komen, okay ke tak.. kan! 

Okay,untuk review tentang perkahwinan, maybe ade several tajuk yang boleh di ketengahkan untuk membantu pengantin baru...

antara nya : 
1. is he, the one ? 
2. kahwin muda Vs kewangan 
3. Kinabalu vs wedding
4. Goodie bag
5. Wedding theme
6. mak andam
7. rawatan kecantikan diri
8. inai 
9. baju pengantin 
10. bilik pengantin 
11. hantaran & gubahan
12. candy buffet & photo booth 
13. kursus kahwin & prosedur
14. masa untuk diri sendiri 
15. kahwin vs study vs career
16. kad kahwin 
17. photographer

saya akan berusaha untuk memberi review seperti tajuk-tajuk di atas.. hope ianya dapat membantu pasangan-pasangan muda yang sedang merancang untuk berkahwin... 

yang tertera di atas is not in order, just tulis apa yang terlintas je... mungkin ade penambahan dan penambahbaikan.. tunggguuuuuuu ! :) 

No comments:

Post a Comment

How i miss blogging  Dah lama tak update blog. Bila baca post lama, baru sedar, betapa syok dan gigih nye diri menulis setiap detail event...